曼城喺英超作客般尼茅夫失分,眼白白睇住阿仙奴奪冠,但領隊哥迪奧拿心服口服,恭賀對方捧盃,並大讚兵工廠今季表現值得贏冠軍。

阿仙奴主帥阿迪達曾經喺曼城擔任哥迪奧拿副手,哥帥對於呢位「弟子」青出於藍,感到欣慰,佢話:「恭喜阿仙奴奪冠,仲有阿迪達,兵工廠球員、職員、球迷所有人,你哋捧盃係實至名歸,好好享受呢一刻,跟住準備歐聯決賽,我哋下季會捲土重來。」曼城繼上季英超獲得季軍後,今季屈居亞軍,哥迪奧拿教波生涯首次連續2季失落聯賽錦標。

近日盛傳哥迪奧拿已決定今季完結後離隊,呢位55歲西班牙名帥唔否認亦唔承認,佢話:「我仲有1年合約,唔會喺呢度講你知答案,因為我必須同球會主席等管理層、球員、工作人員先討論一下。」今場比賽過程中,有唔少曼城球迷高呼哥迪奧拿執教多1季,唔知佢會唔會考慮呢?

足球博彩神器,每日重心提供盡在《彩報》:http://win.on.cc/football/